borta bra men hemma bäst

äntligen hemma efter två dagar.
igår följde jag med min kusin till Kista galleria, skärholmen, gallerian i stan, NK, PUB, sturegallerian och promenerade i butikerna i stan.. snacka om en jääävligt jobbig dag för mina fötter alltså! men efter det så kom vi fram till farmor och där efter åkte jag, faster och kusin ner till farbror och satt där till kl elva. sen kom vi hem och rullade tummar fram till halv två och sen somna vi på soffan :p idag åkte jag, kusin och faster ner till fridhemsplan vid st: eriks typ och gick till en galleria där med. men fanns inget piss där. så vi åkte till t-centralen och gick EN SISTA gång runt där med. kom hem med en bok :) Carolina Gynnings bok som heter EGO GIRL. så jag ska väll börja läsa på den också ;) just nu väntar jag på att Mickaela ska komma hem så ska vi ut en stund ;)
Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0